Onet.pl o niebezpiecznych zmianach w ustawie nt. fotelików

Temat zmian w Ustawie o ruchu drogowym, dotyczących przewożenia dzieci w samochodach bez fotelików po przekroczeniu przez nie 135 cm wzrostu podjął portal Onet.pl. Na portalu został opublikowany reportaż, szeroko opisujący temat, nakręcony podczas pokazów prasowych zorganizowanych na Targach Kids Time w Kielcach. Materiał video dostępny jest w serwisie MOTO portalu Onet.pl Powiązane artykuły: Gazeta Wyborcza: fotorelacja z pokazów dla mediów na Targach Kids Time TVN Turbo o inscenizacji „Jechali do Ustki” „Jechali do Ustki…” – inscenizacja i warsztaty dla dziennikarzy i...

read more

TVN Turbo o inscenizacji „Jechali do Ustki”

TVN Turbo wyemitował 27 lutego 2015 obszerny materiał na temat niebezpieczeństw związanych z przewożeniem dzieci o wzroście 135 cm w samochodzie bez fotelika – na co mają pozwolić wprowadzane zmiany w Ustawie o ruchu drogowym. Reportaż został przygotowany przez dziennikarzy TVN Turbo po pokazach specjalnych dla dziennikarzy i blogerów, zorganizowanych podczas Targów Kids Time w Kielcach przez firmę enterPR oraz klienta – serwis fotelik.info. Obecnie materiał można zobaczyć w całości na stronie motofakty.pl. Powiązane artykuły: Gazeta Wyborcza: fotorelacja z pokazów dla mediów na...

read more

Gazeta Wyborcza: fotorelacja z pokazów dla mediów na Targach Kids Time

„Dzieci bez fotelików? Ekspert: To niebezpieczne!” – taki tytuł nosi publikacja materiału na temat niebezpieczeństw grożących dzieciom o wzroście 135 cm przewożonym w samochodach bez fotelików. Fotoreportaż powstał podczas pokazów specjalnych zorganizowanych przez enterPR oraz ekspertów ds. bezpieczeństwa dzieci w fotelikach z fotelik.info dla przedstawicieli mediów oraz blogerów na Targach Kids Time w Kielcach. Materiał fotograficzny dostępny jest na stronie internetowej Gazety Wyborczej w Kielcach. Powiązane artykuły: „Jechali do Ustki…” – inscenizacja i warsztaty dla...

read more

„Jechali do Ustki…” – inscenizacja i warsztaty dla dziennikarzy i blogerów

Podczas największych w Polsce targów branży dziecięcej Kids Time, odbywających się na terenie Targów Kielce, agencja enterPR wraz z ekspertami ds. bezpieczeństwa dzieci w fotelikach z serwisu fotelik.info, zorganizowała inscenizację pod hasłem „Jechali do Ustki”. Realizacja przedstawia dwa samochody po zderzeniu czołowym i ma na celu uświadomić konsekwencje takiego wypadku dla pasażerów, szczególnie dzieci, które jechałyby w nich bez fotelików bezpieczeństwa, na co mają pozwolić wprowadzane zmiany w Ustawie o ruchu drogowym. Inscenizacji podczas targów towarzyszyły specjalne pokazy prasowe i...

read more

enterPR dla Bubbleology

Firma enterPR od lipca 2014 zajmuje się obsługą medialną brytyjskiej marki Bubbleology na rynku trójmiejskim. enterPR jest odpowiedzialne za media relations oraz relacje z blogerami z Trójmiasta i okolic, a także za pozycjonowanie marki podczas lokalnych eventów. Bubbleology to marka napojów Bubble Tea, istniejąca w Wielkiej Brytanii od 2011 roku, a na rynku polskim – od 2012 roku. W Trójmieście tealaby Bubbleology znajdują się w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku oraz w Centrum Riviera w Gdyni.   Powiązane artykuły: enterPR dla IRCOBI Conference – „EURO 2012″ branży...

read more

enterPR dla kampanii społecznej Ogólnopolskie Inspekcje Fotelików 2014

enterPR po raz kolejny zajmie się obsługą medialną kampanii społecznej Ogólnopolskie Inspekcje Fotelików 2014. Trzecia już edycja kampanii społecznej potrwa od czerwca do września 2014 roku. Podczas inspekcji Paweł Kurpiewski wraz z innymi ekspertami ds. bezpieczeństwa dzieci w fotelikach samochodowych z serwisu fotelik.info będą sprawdzać bezpieczeństwo dziecka przewożonego w samochodzie – czy fotelik jest dobrze dobrany i dopasowany do wielkości dziecka i kanapy samochodowej oraz, czy fotelik jest prawidłowo zamontowany, a przewożone w nim dziecko dobrze zabezpieczone W tym roku...

read more

Gra miejska „W pogoni za bursztynem” dla ACCEDIT Sp. z o.o.

Na początku grudnia zrealizowaliśmy w Gdańsku we współpracy z firmą eventową Teja Tur grę miejską „W pogoni za bursztynem” dla firmy ACCEDIT Sp. z o.o.  Celem gry było poznanie Gdańska, jako ciekawego miasta z niebanalną historią oraz integracja zespołu. Uczestnicy zostali podzieleni na pięć kilkuosobowych zespołów, w których mieli przejść 12 punktów trasy, oprowadzającej po Starym Mieście w Gdańsku, wykonać zadania, które czekały na nich na każdym z punktów na mapie oraz jak najszybciej dotrzeć do miejsca przeznaczenia i odnaleźć bursztyn. Gry miejskie są ciekawym pomysłem na...

read more

Paweł Kurpiewski w Czwórka Polskie Radio

Paweł Kurpiewski z serwisu fotelik.info na antenie Czwórki Polskiego Radia wypowiadał się na temat bezpieczeństwa dzieci w fotelikach samochodowych. Wywiad był podsumowaniem trzeciej edycji Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej Inspekcje Fotelików, której obsługą medialną zajmuje się enterPR. Podczas rozmowy na antenie zostały poruszone ważne dla rodziców tematy: jak dobierać fotelik samochodowy dla dziecka, czy foteliki powinno się montować tyłem czy przodem do kierunku jazdy, jak dbać o bezpieczeństwo dziecka w foteliku, z jakich urządzeń fotelikopodobnych nie korzystać. Całość rozmowy można...

read more

Kampania społeczna „Inspekcje fotelików” – finał w Warszawie

enterPR zajmuje się obsługą medialną kampanii społecznej „Inspekcje fotelików” oraz zbliżającego się finału tegorocznej edycji kampanii, który będzie miał miejsce w sobotę – 30 listopada 2013 - przy największym salonie Mercedes-Benz przy ulicy ul. Gottlieba Daimlera 1 w Warszawie. Podczas inspekcji sprawdzane są takie aspekty jak ocena fotelika w niezależnych testach zderzeniowych, kompatybilność fotelika z samochodem, poprawność i stabilność montażu, a także to, czy fotelik jest odpowiednio dobrany do dziecka i czy jest ono w nim odpowiednio zapięte. Potem jest czas na...

read more

Sukces filmu „Jak pokonać Szatana”

500 osób uczestniczyło w premierowym pokazie filmu dokumentalnego „Jak pokonać Szatana”, autorstwa Michała Kondrata. Warszawskie Kino Wisła zostało niemal oblężone – zainteresowanie filmem przekroczyło wyobrażenia organizatorów. Na premierze obecni byli m.in.: aktor Radosław Pazura z żoną Dorotą Chotecką – Pazurą, Przemysław Babiarz, Tomasz Kammel, Paweł Poncyliusz, Paweł Zuchniewicz, Anna Golędzinowska, ks. Grzegorz Suchodolski, ks. Tadeusz Bożełko i wiele innych znanych osobistości. O sukcesie filmu informują m.in. takie media, jak: Katolicka Agencja Informacyjna  Gość Niedzielny ...

read more