enterPR dla kampanii społecznej Ogólnopolskie Inspekcje Fotelików 2014

enterPR po raz kolejny zajmie się obsługą medialną kampanii społecznej Ogólnopolskie Inspekcje Fotelików 2014. Trzecia już edycja kampanii społecznej potrwa od czerwca do września 2014 roku.

Podczas inspekcji Paweł Kurpiewski wraz z innymi ekspertami ds. bezpieczeństwa dzieci w fotelikach samochodowych z serwisu fotelik.info będą sprawdzać bezpieczeństwo dziecka przewożonego w samochodzie – czy fotelik jest dobrze dobrany i dopasowany do wielkości dziecka i kanapy samochodowej oraz, czy fotelik jest prawidłowo zamontowany, a przewożone w nim dziecko dobrze zabezpieczone

W tym roku eksperci ds. bezpieczeństwa dzieci w fotelikach odwiedzą z inspekcjami takie miasta, jak: Poznań, Łódź, Warszawa, Bydgoszcz, Bałtów, Siedlce, Kraków, Rybnik, Katowice, Gdańsk, Toruń i Kraśnik.

enterPR zajmuje się kompleksową obsługą public relations kampanii oraz relacjami z mediami ogólnopolskimi i lokalnymi w każdej z lokalizacji, w której odbywać się będzie event. Dodatkowo Agnieszka Kminikowska z enterPR pełni funkcję rzecznika prasowego kampanii społecznej. W zakres pełnej obsługi media relations wchodzi: informowanie mediów lokalnych o odbywających się inspekcjach, umawianie dziennikarzy na rozmowy z ekspertami, odpowiedzi na pytania dziennikarzy i udzielanie wywiadów.

 

Polub i udostępnij znajomym: