Kampania społeczna „Inspekcje fotelików” – finał w Warszawie

enterPR zajmuje się obsługą medialną kampanii społecznej „Inspekcje fotelików” oraz zbliżającego się finału tegorocznej edycji kampanii, który będzie miał miejsce w sobotę – 30 listopada 2013 - przy największym salonie Mercedes-Benz przy ulicy ul. Gottlieba Daimlera 1 w Warszawie.

Podczas inspekcji sprawdzane są takie aspekty jak ocena fotelika w niezależnych testach zderzeniowych, kompatybilność fotelika z samochodem, poprawność i stabilność montażu, a także to, czy fotelik jest odpowiednio dobrany do dziecka i czy jest ono w nim odpowiednio zapięte. Potem jest czas na praktyczną edukację rodziców pod okiem specjalistów.

Podczas kampanii inspekcji fotelików w 2013 roku zostało wykonanych około 500 inspekcji, a z tego tylko około 5% fotelików było zamontowane całkowicie dobrze (tzn. fotelik był dobrze dobrany, montaż wykonany bezbłędnie i dziecko poprawnie zabezpieczone w foteliku).

Kampania społeczna „Inspekcje fotelików” jest realizowana przez serwis ekspercki fotelik.info

Informacje o finale akcji znalazły się w takich mediach, jak:

Radio dla Ciebie

Radio Warszawa

Wirtualna Polska 

MiastoDzieci.pl

Dzieci.pl

Warszawa.pl

Zaradna-Mama.pl

Motofakty.pl

Jedz-bezpiecznie.pl

Branża Dziecięca

Dziennik Polski

Gazeta Śląska

Truck & Van 

 

Polub i udostępnij znajomym: